FULLT UPP

Hej guys! ♥
Förlåt för att jag inte har bloggat, men har varit i Luleå och Piteå två dagar och jag har varit med Felicia och de har helt enkelt inte blivit av. I torsdags for vi till luleå och shoppade, delvis in på HÖÖKS. Faaaaaaan vad jobbigt att se allt, vill ju ha en ponny. Och när andra höll på köpa grimmor, träns m.m då deppa jag ihop någon minut och så men sen köpte jag "ridhanskar" eller vad man nu säger. Och en ridkofta (ASVARM) och ett par ridstrumpor. Sen idag så for jag och mamma till Piteå och shoppade, jag hittade inte så mycket men lite grann. Kanske lägger upp bilder imorgon.. Oj juste jag glömde berätta att i tisdags kom Felicia och sovde över hos mig, vi gjorde inte så mycket men de var kul ändå för hon är alltid så glad och vi skrattar alltid tillsammans. Är så glad för att vi fick tillbaks kontakten! Men nu ska jag se typ nånting på datorn eller någonting :)
/Julia! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jjuliaochffelicia

Vi är två tjejer född 99!. Vi är nästan altid glada och skrattar! :) Felicia har en ponny som heter Jahua och det finns ingen finare i hela vida världen!<3 Sedan Julia har också ett lika stort intresse som Felicia, hon har ingen egen häst/ponny än men NEVER GIVE UP!;). Vi kommer skriva lite om vardagen, roliga saker, sorliga saker och helt klart HÄSTAR! Ni kommer att få följa oss genom livet med med och motgångar! :)

RSS 2.0