när man rakar hästar?..

Kan det vara ordentligt svårt att veta vad hästen passar i.
Självklart kan man ta en vinter i taget och raka dem ut i från det.. och se vad som passar om man vill ha det orginella rakningarna..Själv har jag inte rakat min ponny, men tänkte just bara på detta med rakningar, olika krumelurer och åsikter om rakningar.. Inte vet jag ;).. Men jag tycker sådana lite kluriga rakningar som bilden här under är otroligt snygga och intressanta.. men mycket jobb skulle jag tro!.
Känner en tjej som är den duktigaste "hästrakaren" jag sett!, hennes klippningar är ju någonting jag aldrig skulle kunna göra men velat kunna :).. Men tänk om föresten, det är konst på häst istället för på ett papper, och jag är ju konstnärlig ;D;P.
tänk att vara så skicklig med en klippaparat i handen, TOPPEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jjuliaochffelicia

Vi är två tjejer född 99!. Vi är nästan altid glada och skrattar! :) Felicia har en ponny som heter Jahua och det finns ingen finare i hela vida världen!<3 Sedan Julia har också ett lika stort intresse som Felicia, hon har ingen egen häst/ponny än men NEVER GIVE UP!;). Vi kommer skriva lite om vardagen, roliga saker, sorliga saker och helt klart HÄSTAR! Ni kommer att få följa oss genom livet med med och motgångar! :)

RSS 2.0