FRÅGOR

1. Är du singel: Ja, jag är singel :)
2. Säg en snygg kille du känner: David fast han är mer söt än snygg!
3. Hur mycket känner du din delbloggare: Vi har känt varandra ända sen barndomen!
4. Har du gjort någonting utan lov: Ja tyvär har de hänt några gånger..
5. Kan du låta någon i din familj gästblogga någon gång, hade varit kul: Ja, visst. De blir nog min bror.
6. Vad är din stora dröm när du blir större: Hmm.. De är väl att 1 eller fler fina hästar som jag tävlar högre klasser med :)
7. Har du hånglat med någon: Nej faktiskt inte!
8. Kan du berätta en hemlighet på bloggen: Hmm. De beror nog på hur stor den är :p
9. Vill du bli något speciellt som ryttare? Hoppryttare, dressyrryttare, westernryttare, galoppryttare travkusk eller allroundryttare? Jag siktar nog på att jag blir en hoppryttare!
10. Är det något du vill förbättra: Ja de är visserligen sig väldigt mycket.. Mycket inom ridningen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jjuliaochffelicia

Vi är två tjejer född 99!. Vi är nästan altid glada och skrattar! :) Felicia har en ponny som heter Jahua och det finns ingen finare i hela vida världen!<3 Sedan Julia har också ett lika stort intresse som Felicia, hon har ingen egen häst/ponny än men NEVER GIVE UP!;). Vi kommer skriva lite om vardagen, roliga saker, sorliga saker och helt klart HÄSTAR! Ni kommer att få följa oss genom livet med med och motgångar! :)

RSS 2.0