FRÅGOR FRÅN FOLK!:)

ja rubriken talar!

1. VEM ÄR SNYGGAST I DIN KLASS?: Ooooh hemligt..okey, Jonatan!
2. mycket!..
3.MITT BÄSTA TIPS!:, det är väl att ta väl hand om sin häst!. man ska sköta dem och mocka åt dem som man själv skulle vilja det!. Man ska inte satsa för högt för då slutar det i skit!. Och man skaffar INTE en unghäst utan att veta vad man håller på med!. Det är levande individer och jag vet massor av folk som har ridit sönder sina unghästars ryggar och förstört hela hästen!. Mina andra tips är också att kunna alla grunder i ridning och ska kunna en stor, stor del! innan mans kaffar egen häst.
4.BRYR DU DIG OM DITT UTSEENDE?: Ja, ibland!
5. HUR MÅNGA NAGELLACK HAR DU? säkert 500!
6. VEM ÄR DIN BÄSTIS?: Julia BÄST Sandgren!<3333, såklart!
7. VAD SATSAR DU PÅ INOM RIDNINGEN?: att komma långt med Jahua. Hoppning kommer jag satsa på som högst.. sedan så gillar jag ju även dressyr och western.
8.ÄR DU ENVIS OCH GER DIG INTE FÖRÄN SAKER FUNKAR?: japp, är nog den envisaste i familjen!, helst i stallet då jag rider och min häst inte lyssnar som förekommer då hon vill göra något annat eller gå in till hagen igen.
9.HUR MYCKET TID LÄGGER DU PÅ DITT UTSEENDE PÅ MORGONEN?: kring 1,5 timmar kanske! :)
10.HUR LÄNGE HAR DU OCH DIN DELBLOGGARE KÄNT VARANDRA?: sedan vi var mycket små!, vi har kännt varandra sedan 12 år sedan typ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jjuliaochffelicia

Vi är två tjejer född 99!. Vi är nästan altid glada och skrattar! :) Felicia har en ponny som heter Jahua och det finns ingen finare i hela vida världen!<3 Sedan Julia har också ett lika stort intresse som Felicia, hon har ingen egen häst/ponny än men NEVER GIVE UP!;). Vi kommer skriva lite om vardagen, roliga saker, sorliga saker och helt klart HÄSTAR! Ni kommer att få följa oss genom livet med med och motgångar! :)

RSS 2.0