DÅ HAR MAN FÅTT ALLA PRESENTER, I THINK!? ;D.. ne inte av precis alla..

Hejsan! :)
Idag var släkten på "kalas" hos mig, vi käkade fika och marängswiss..
Jag fick: Ett helt nytt sett med penslar, tavlor och oljefärg så nu kan jag börja konstnära igen;D
Helt nöjd!.
Annars har jag fått precis vad jag velat ha!, FANTASTIC!.
Annars idag var jag och pappa in en sväng på Granngården, vi köpte en lila vintergrimma, en "ansiktsmask" som man har då man rider, för kylan:) såg fan läskig ut i den..
Och en påse snoddar till Jahua:)
Vi skulle egentligen kolla på ett vintertäcke men neeeeeh!, inte för 2000kr-.- tyckte pappa..:P
Efter det for jag o red barbacka idag igen, gick superbra! är så himla nöjd!:) älskade, finfina ponny<3
Sedan efter det for vi o handlade allt till då syskonen o mormor skulle komma på besök och sedan hem, städade hela lägenheten, dukade och fixade ;D
Fan så duktig jag är! ;D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jjuliaochffelicia

Vi är två tjejer född 99!. Vi är nästan altid glada och skrattar! :) Felicia har en ponny som heter Jahua och det finns ingen finare i hela vida världen!<3 Sedan Julia har också ett lika stort intresse som Felicia, hon har ingen egen häst/ponny än men NEVER GIVE UP!;). Vi kommer skriva lite om vardagen, roliga saker, sorliga saker och helt klart HÄSTAR! Ni kommer att få följa oss genom livet med med och motgångar! :)

RSS 2.0